Idag har jag inte ätit något konstigt

Bara så att ni vet det.
Däremot har jag jobbat hela dagen, kommit hem och lagat middag för att sedan åkt iväg och tränat. Nu har jag galet ont i huvudet (nu är det riktig spänningshuvudvärk, jag masserade lite och det dunkar i hela skallen). Ska försöka få något i magen och sedan ta en dusch och efter det bums isäng. I morgonbitti blir det jobb igen. Sen ska jag inte göra någonting på fredag-kväll. Jag ska bara ligga hemma och tjocka till mig i soffan. Sådana kvällar behövs emellanåt.

Kommentarer
Postat av: linn

jag har haft såna kvällar 6 av 7 dagar den senaste veckan. GÖTT!

2011-01-28 @ 08:17:33
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0