Ivanhoe

Världens sämsta bakisfilm. Ännu sämre är den när man inte är bakis. Självklart såg jag delar av den ändå. Det hör ju till på nyårsdagen.
Annars har jag inte gjort överdrivet mycket idag. Mest slappat framför tvn och myst med Gustav. Nu på kvällen har jag försökt packa ihop det mesta av mina grejor. Vi bilar nämligen ner till Sollentuna imorgon, ska försöka komma iväg på morgonen. Jag äger verkligen sjukt mycket saker! Vet inte var jag ska stoppa allting, eller när jag ens ska ha tid att börja packa upp alla påsar, väskor och kartonger! Sjukt!! Någon som vill bli min personliga alltiallo?

Kommentarer
Postat av: Klara

JAG! Men jag tar ett fett arvode, bara så du vet. Jag kommer sakna dig bruden! Skynda tillbaka =)

2011-01-02 @ 09:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0