Just nu kan jag forma mitt hår precis som jag vill

Om jag ska vara helt ärlig börjar jag bli lite nervös inför i morgon. Är mest rädd för att glömma relevanta saker så som lagboken, eller att jag har tagit med mig något jag inte får ha och blir anklagad för fusk. Chansen att något av det händer är säkert inte särskilt stor då jag redan packat ner lagboken i väskan och kollat igenom allt material ifall det skulle finnas någon otillåten anteckning. Mest nervös är jag för att det ska komma frågor jag inte kan. Jag tycker att då vi fick en svår tenta förra kursen, med två osannolika frågor, borde kosmos/Gud/ödet/organisationen för rättvisemärkta varor, eller gärna allihopa ge oss en lätt tenta nu.
'
För att slippa långa morgonrutiner (även om tentan är först klockan 10) funderar jag på att göra något jag inte brukar, det är att tvätta håret nu på kvällen. I vanliga fall gör jag det på morgonen för det är lättast att få till en frisyr då. Men nu tror jag att jag ska hoppa in i duschen för mitt hår är alldeles för fett för sitt eget bästa. Får bli till att blåsa håret också, då jag avskyr att sova med blött hår. Har inga problem att springa iväg till bussen utan att håret torkat (inget jag tycker om, men ofta prioriterar jag frukos över att blåsa håret), men tycker inte om att sova med det. Kudden blir blöt och kall och så vaknar man av att man fryser. Nej, jag har bestämt mig: en dusch och sen en hårtork!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0