Koffeinkick!

Idag hade jag planerat att sova ut och sedan kliva upp och vara effektiv med läsningen. Fick veta igårkväll att föreläsningen idag är inställd pga sjukdom. Så eftersom det är fredag orkar jag inte åka in till universitetet. Som sagt, tanken var att jag skulle vara duktig här hemma. Men hittills har jag hunnit kolla facebook, läsa lite recept, lagt ut böcker på blocket och druckit två koppar kaffe (bara för att det är gott..). Nu funderar jag på att baka bröd, sen ta ett bad med ansiktsmask. Är lite sugen på att se om fiolen lever fortfarande också. Allt förutom att läsa! Nä, jag får se till att varva alla dessa aktiviteter med lite plugg. Jag har ju faktiskt snart fått i mig två koppar kaffe, så energin har jag! Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Mats Boman

Lycka till :-)

2011-01-21 @ 11:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0