Musik?

Jag är i behov av musik, men var ska jag leta? Låttips någon? Gammalt, nytt.. jag är öppen för allt nu. Behöver plugg-pepp!
'
Nu sitter jag och försöker tentaplugga. Det går sämst. Gustav har ont i huvudet och ligger i soffan och kollar på Big Bang Theory. Helst av allt skulle jag gärna göra honom sällskap där, men jag måste försöka fatta lite av vad jag läser först. Långhelg som väntar nu! Gustav är ledig to-sö. Själv är jag superupptagen eftersom jag har tenta på måndag. Det jobbiga är att jag vet som inte var jag ska börja. Kommer nog satsa mest på gamla tentor, och sen läsa ikapp det jag märker att jag inte kan. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: anette

Lyssna på The Script och Sia om det är nått du inte hört förut! Det är bra pluggmusik som bara är i bakgrunden!

2011-01-05 @ 16:31:06
Postat av: Klara Granström

Connecta din spotify till facebook så ska jag skicka massor av schyst musik =)

2011-01-05 @ 17:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0