Ont i ryggen

Jag fick något vettigt gjort trots att jag sov alldeles för mycket idag. Gjorde en övningstenta ordentligt och det tog nästan tre timmar. Hade tio minuter till godo att läsa igenom allt jag skrivit ifall det hade varit den riktiga tentan, så det känns bra. Efter en väldigt subjektiv bedömning av det jag skrivit hoppas jag att jag i alla fall kommer skrapa ihop ett BA (vilket är som ett VG). Men man vet aldrig, vips kommer det skitsvåra frågor på måndag.
Efter pluggandet försökte jag vara lite nyttig, för jag har fått himla ont i höfterna och ryggen av att sitta och plugga de senaste dagarna, så jag tvingade med Gustav ut på en promenad. Vi traskade runt i snömodden ca en timme och nu håller jag på att laga mat. Eller, ska man vara exakt så sitter jag vid datorn, men jag har middagen i ugnen. Så det kan väl räknas som om jag "fortfarande" lagar mat. Gustav ligger i soffan och spelar tv-spel och pratar med sina bröder via det. För vissa kanske det känns som klassiska könsroller, men mig gör det ingenting! Jag tycker det är himla mycket roligare att laga mat än att diska, och om jag lagar mat så diskar Gustav! :D
'
Nu måste jag fortsätta i köket ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0