Tillbaka till verkligheten

Det har varit himla skönt med julledighet, men nu är det dags att ta tag i livet igen. Dvs plugget. Känner mig ärligt talat lite efter nu. Men jag har en vecka på mig!
Idag har jag till och börja med varit på universitetet. Känns verkligen som om man ska börja då inte ens Pressbyrån har öppnat efter jul. Sen har jag börjat packa upp alla väskor, påsar och kartonger. Nu står vår röda brödrost och sodastreamer i köket, skrivaren är installerad och lite annat småplock har hamnat i skåparna. Dock verkar det va nå vajsing på vår router då skrivaren inte vill koppla till den. Det lutar åt att Gustav får ringa och skälla på Comhem igen.
'
Jag har för övrigt världens sämsta timing, eller i alla fall den dyraste. Alla mina utgifter som man brukar försöka pytsa ut lite nu och då kommer vara nu i januari. Foundation, ansiktscreme, deo, SL-kort och kurslitteratur, allting behövs inom en väldigt snar framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0