Trött

I morse vaknade jag av mig själv runt 8, kände mig pigg och redo för en ny dag. Funderade på att tentaplugga lite nu på förmiddagen för att sen ha hela eftermiddagen ledig. Dock kände min kropp inte likadant. Efter att ha ätit frukost satt jag i soffan och frös lite, så jag virade en filt om mig. Och sedan en till. Sen sjönk jag ner lite i soffan, för det var så himla bekvämt! Och vips, nu är klockan halv tolv. Jag har slumrat bort hela förmiddagen. Jag förlitar mig på att min kropp verkligen behövde det, och att det är bättre att jag sover bort några timmar en lördag än att känna mig slö på måndag (tenta!).
Efter att ha läst ikapp det mesta på arbetsrätten känner jag mig något lugnare. Jag kommer klara tentan, sen har jag ingen aning om hur bra, men så länge jag klarar de ska jag vara nöjd. Familjerätten har jag inte läst så mycket mer om, men det känns mycket bättre! Får ta igen poäng jag tappar på arbetsrätten på familjerätten helt enkelt.
Nu ska jag försöka vakna till lite och få något gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0