Uppdatering

Oj oj, nu var det länge sedan jag var här. Här kommer en sammanfattning av helgen!
'
Fredag
Gustav var hemma och sjuk hela veckan, fast väldigt frisk på fredagen, så då passade vi på att städa bort julen ordentligt. Tror varenda liten vrå här i lägenheten blev avdammad på ett eller annat sätt! Hur skönt som helst. Sen efter middagen fixade jag mig och åkte till Anna B i Sundbyberg. Där var det tenta/födelsedagsfest! Verkligen superfin lägenhet och en riktigt lyckad kväll! Kom väl hem någon gång strax efter 4, då Gustav varit en ängel och skjutsat hem Anna A.
'
Lördag
Vaknade vid 10 och mådde bra, vilket även höll i sig hela dagen. Varken jag eller Gustav kände för att göra något särskilt så det blev filmmys i soffan hela dagen. Sen vid 16 fick Gustav ett sms från sin mor som undrade om vi ville ha middag. Himla lyckat att slippa laga mat dessutom! Där blev det mat, kladdkaka, chips och spel.
'
Söndag
En något mer nyttig dag än lördagen. Först tvättid 12-14, sen hade jag träning 14-16. Till middagen passade vi på att se en till film, sedan blev det en rätt tidig kväll i försök att ställa tillbaka dygnet.
'
Idag
Morgonen börjar såklart med att jag sover lite längre än vad jag tänkt (ingen hit att försöka ställa om dygnet på mig inte). Är i alla fall på universitetet i tid till första föreläsningen på nya kursen. Nu blire statsrätt för fulla muggar! Stannade kvar med de andra och läste lite inför i morgon innan jag åkte hem. Nu håller jag på att baka ett morotsbröd. Sen ikväll är det träning, Bodypump på Sollentuna Wellness.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0