Världens sämsta helg

Verkligen världens tråkigaste helg. Det värsta av allt är att magsjukan precis kommer sträcka sig över hela helgen. Blev sjuk på fredagen och då man i snitt kan räkna med att man smittar 48 timmar från sista gången man spytt kommer jag kunna friskförklara mig själv inatt. Lagom för att kunna åka på föreläsning imorgon på morgonen. Idag, då jag fortfarande smittar håller sig Gustav på långt avstånd, och jag har inte lyckas fylla på energireserverna tillräckligt för att göra något i min ensamhet. Så det blir till att ligga kvar i extrasängen och kolla ut genom fönstret på det fina vädret.

Kommentarer
Postat av: B

Oh no stackars lisa. kommer nog ringa dig efter jobbet imorgon :)

2011-01-23 @ 21:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0