Hejja semester!

Nu sitter jag uppe i Umeå och uppdaterar! Igår bilade jag, Gustav och Lisa upp mot Norrland. Jag hoppade av i Övik och hälsade på farmor och farfar på Fälle. Ma & pa var också där. Vi gick på Fälledagen där farfar stod och stekte strömming och farmor anordnade lotteriet. Självklart köpte jag någon lott för att stödja (för pappas pengar!) och vann t-shirts, smycken och en barstol. Efter det blev det bad i havet, mys på bryggan och en mycket trevlig kväll! Idag bilade vi upp till Umeå med kusin Frida med i bilen. Hon skulle flyga från Umeå hem till Sthlm. På vägen stannade vi på Bruksgodset i Banafjäl och jag hittade två söta kaffemuggar.
Ikväll har jag varit ute på en tung löprunda och sedan sett en spännande fotbollsmatch mellan USA-Brasilien. Imorgon står golf på schemat, första rundan för i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0