Bokbakardag

Idag öser regnet ner. Äntligen. Har väntat på det här regnet i några dagar nu, så då är det skönt att det regnar en söndag. Sen får solen gärna titta fram igen!
När det är så här tråkigt väder ute får man vara inomhus. Jag ska spendera min dag med att läsa min bok (skönlitterär, inte kurslitteratur!!) och baka bröd och kakor. Det var himla länge sen nu som jag bakade kakor, och lagret i frysen har tagit slut, så det är dags att fylla på nytt. Dagens program innehåller syltkakor och grahamsbröd. Sen får jag se ifall jag har ork för något mer eller om Hundraåringen (boken jag läser) lockar mer.
'
Och juste, på tal om kakor. Jag har lyckats få mig en på låret också.

Kommentarer
Postat av: Jenny Sandberg

skojigt att baka! :)

2011-06-20 @ 06:15:14
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0