Fälle

På fredagsmorgonen förra veckan tog jag mig kommunalt till Arlanda för att flyga upp till Umeå. Jag landade strax före 10 på förmiddagen och började dagen i Umeå med att promenera till mammas jobb, i stekande solsken. Sedan fortsatte jag dagen med div ärenden, hälsade på mormor och morfar, han även med att säga hej till både Linn R och Linn J. Kvällen spenderades hemma i Ersmark med familjen.
På lördagsmorgonen bilade vi ner till Övik. Vädret var fortfarande med oss, så väl framme hos farmor och farfar gjorde vi inte mycket annat än ligga på bryggan och bada i havet. Dessutom fick Effi äntligen hamna på rätt ställe för den sista vilan. Nu simmar hon i havet och är förmodligen så lycklig som en hund som älskar vatten kan vara.
På söndagen flög jag hem till Sollentuna igen, och nu i veckan har jag inte gjort mer än tränat och jobbat.
'
Vila i frid älskade vän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0