Små grodorna..

.. har jag sjungit på jobbet i några dagar nu. Jag börjar mer och mer förstå att vi svenskar är rätt så konstiga.
Idag skiner solen trots en veckas varning för regn! Dock är det så klart inte molnfritt på himlen, det är ju trots att midsommar så allt för bra väder får det ju inte vara.
Min midsommarmorgon började någon gång strax efter 7 på morgonen, eftersom jag vaknade då. Jag kände mig otroligt utsövd och var därför rädd att klockan var efter 11 och att jag sovit bort hela dagen! Som tur var så var det inte fallet, det var snarare så att jag kände mig pigg eftersom jag somnade relativt tidigt igår. Hursomhaver, jag och Gustav började morgonen med frukost i soffan och nyaste säsongen av HIMYM! Jag hade helt glömt bort den, men som tur var påminde kusin mig om det i måndags, så nu är jag i fas med den serien igen. Efter det har jag varit ute och sprungit. Fick ett träningsschema av vår fotbollstränare nu inför uppehållet, så idag blev det intervaller. Gick faktiskt över förväntan.
Så fort jag duschat, och Gustav vaknat från sin förmiddagstupplur, tänkte vi åka och shoppa lite sedan blir det sill-lunch hos Wiklundhs. Mer uppdateringar om min midsommar kommer i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0