Anmälan

Just nu sitter jag och knåpar på en anmälan för en studieresa till London med Internationella Kommitten i vår. Har ingen aning om jag kommer få följa med, men för att jag ska ha en chans krävs det att jag mailar svar på två frågor, på engelska. Jag kan inte påstå att min engelska i skrift är på topp just nu, men så länge det inte är några grova stavfel hoppas jag att jag har en chans att få följa med. Det verkar som en riktigt rolig resa!
Sen fick jag veta av Anna idag att hon har vunnit gratisbiljetter till Håkan Hellström i april och jag får följa med! Yeey! :D
'
Dessutom har jag och Gustav betalat in vår resa till Alperna nu! Det kommer bli hur kul som helst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0