Arg lapp

Just nu sitter jag invirad i en handduk vid köksbordet. På något (konstigt) sätt lyckades jag fastna här mellan duschen och att byta om till pyjamas. Som tur är handduken väldigt stor så jag kan verkligen inte påstå att jag blottar mig på något sätt! Nu i kväll har jag varit ute i Täby och spelat match, träningsmatch (i fotboll!) mot IK Frej. Det blev ingen vinst men det känns trots det riktigt bra, vi spelade bra och försökte rulla boll och dessutom hade vi några fina stolpträffar. I nästa träningsmatch på söndag blir det till att få in dem i mål!
'
En sak jag kom på att jag glömt att berätta är att jag och Gustav fick våran första "arga lapp" för ett tag sedan. Eller, jag kan inte påstå att den är särskilt arg, men det är en lapp där vår granne formulerat sin åsikt. Jag hittade lappen på golvet i hallen en morgon. Det känns lite bra att den är mer riktad till Gustav än vad den är till mig, det är ju han som kliver upp tidigt av oss två.
Så nu ligger Gustavs mobil på en socka på nattygsbordet för att vibrationerna inte ska väcka våran granne. Signalen går inte att göra så mycket åt eftersom om han sänker den kommer han inte att höra signalen själv.
God natt!

Kommentarer
Postat av: linn

haha, agneta var ändå lite snäll i sin arga lapp :)

2011-03-17 @ 13:16:26
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0