Comhem

Helt sjukt. Jag litar inte ett dugg på Comhem. Internet har inte fungerat nu på morgonen och eftersom jag ska anmäla mig till nästa kurs idag är jag i stort behov av internet. Efter att ha provat massor ringer jag till slut Comhem. Jag står telefonkö i säkert 15 minuter men precis när jag kommer fram då börjar internet fungera igen. Det roliga är att det här har hänt förut, när Gustav höll på att fixa med skrivaren. Det känns som en dålig konspirationsteori... Men jag litar inte på dem. Punkt.
'
Nu ska jag göra mig klar för dagen och sen efter jag har anmält mig kl.12 åker jag och Malin ner på stan! :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vi bytte bort Comhem...:) hälsa

2011-03-10 @ 11:47:56
Postat av: Ola Eriksson

Hej,



Jag beklagar att nätet inte fungerar som det ska. Är det den trådlösa uppkopplingen eller även när du använder sladd som det är problem?



Kör du trådlöst så prova att använda kabel en tid för att se om det fungerar bättre då, på så sätt är det enklare för oss att fastställa vad som skulle kunna vara problem hos dig.



Ett annat tips är att starta om modemet, se även till så att modemet inte ligger på ett sätt att det blir allt för varmt, det kan också påverka funktionaliteten.



Har du fortsatta problem och behöver komma i kontakt med oss kan du använda följande sida och uppge att vi varit i kontakt med dig på din blogg, http://www.comhem.se/comhem/kundservice/general/-/417386/417386/-/index.html



Hälsningar,

Ola Eriksson

ansvarig sociala medier

Com Hem

2011-03-11 @ 14:32:41
URL: http://www.comhembloggen.se
Postat av: linn

shit pommes.. dom måste ju ha nån typ av spanare (fråga mig inte hur de går till) som märker av när nån skriver comhem eller nåt? lurt, de där! annars, din senaste dröm var som vanligt läcker ;)

2011-03-12 @ 18:18:37
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0