En mus i köket

God kväll allesammans som är vakna för att läsa den här tiden på dygnet. Jag är precis hemkommen från träning och jag tror bestämt att min kropp inte kommer må underbart i morgon. Då jag var förkyld förra veckan tog jag mig aldrig för att träna något på egen hand, men trots det gick det bra på träningen idag. Himla roligt att kunna vara ute och inte vara rädd för att halka precis överallt!
'
Mitt i plugget idag fick jag ett roligt sms av mamma (notera hur panikslaget kortfattat det är):
En mus i köket mats på väg. Sitter i ditt rum
För er som inte känner min mor kan jag berätta att hon är fruktansvärt rädd för gnagare. Hon kan knappt se dem på tv utan att rysa. Så pappa fick åka från jobbet för att hjälpa till! Får nog se till att ringa dem i morgon så jag kan få hela historien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0