Fix och trix

Morgonen började med att jag krälade mig ur sängen med huvudvärk. Allt på grund av allt för mycket snor som trängdes där inne! Efter nässpray och en Alvedon var jag faktiskt först till universitetet! Eller, alltså inte först av ALLA utan först av vårt lilla gäng. Pluggade väl hyffsat, gick på halva seminariet (det var inte så relevant) och sen åkte jag hem! Himla skönt att vara hemma tidigt en fredag. Det gjorde att jag (vi) han massa grejor. Till att börja med planterade jag om alla blommor. Nu hoppas jag att de som ser smått trötta ut ska vakna till liv igen (även de som ser helt döda ut!). Sen städade vi hela lägenheten och snart är det middag. Väntar på att köttet i ugnen ska bli klart, sådant brukar ju ta lite tid. Ska ta och tända lite ljus och bara ta en lugn fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0