Folkrätt

Ojoj nu var det ett tag sen, så därför får jag sitta här "mitt i natten" och uppdatera. Hade planer på ett inlägg i morse, men sängen lockade otroligt mycket mer, vilket resulterade i en stressig morgon. Idag började nya kursen, Folkrätt. Det kommer bli intressant, dels är ämnet intressant men det är också väldigt brett och mycket att ta in på väldigt lite tid så frågan är hur det kommer gå.
'
Anyway, en kort uppdatering om helgen!
Lördag = temafest! Hade hur kul som helst hela kvällen, trots att jag var slemmig i håret och grön i ansiktet. Spexet gick bra också så det var kul!
Söndag = bakisdag. Men som jag har skrivit tidigare har jag världens bästaste pojkvän (prova skriv det ordet några gånger, till slut ser ni bara poj kvän)!! Han åkte och köpte bakismat till lunch/frukost/middag. Alltså, inte tre måltider, utan de tre måltiderna var en enda lång måltid för mig! Kl.17 hade jag samling för träningsmatch, och det var faktiskt väldigt bra att komma ut i friska luften, det gjorde att den sista bakisheten försvann. Matchen blev 1-1, men det kändes mer som en vinst. Jag fick spela mycket och det gick bra dessutom! Tror att det kommer bli en bra säsong i div 4.
'
Nä, nu känner inte jag för att sitta här längre. Dels för att komposten stinker men jag orkar verkligen inte springa ner med den nu, dels för att jag har några sidor kvar att läsa innan föreläsningen i morgon, och dels för att jag vill hinna sova litegrann. Godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0