Mango

En sak jag tycker är himla fult är när de börjar visa en bra serie kl.22. Varför inte visa det programmet kl.20 och skippa b-program som Lyfällan och Jobbjägaren. Det här är andra kvällen i rad som jag sitter uppe alldeles för länge. Igår såg jag på Greys Anatomy och vips innan jag visste ordet av det var jag "fast" i Of the Map, bara för att det börjar direkt efter Greys och det tar två minuter att fastna i en serie. Nu sitter jag och kollar på Criminal Minds Suspect Behavior, bara för att det börjar direkt efter Criminal Minds.
Men jag har mango att mumsa på och jag ska inte vara på uni förrän kl.9 i morgon, så jag överlever även detta i-landsproblem.

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är din mors dotter....TV-program SKA inte börja sent. KL 20.00 är en perfekt tid för "bra program".

2011-03-25 @ 16:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0