Morgonstress?

Juste! Kom precis på att jag drömde en massa igår på morgonen. Och den här drömmen är väldigt enkel att tyda med tanke på att det är morgonen före tentan!
Jag bor i någon stuga på landet (det är sommar!) och håller på att fylla en termos med kaffe. Jag tar bilen och kör längst en grusväg för att komma ut till stora vägen. I korsningen till den stora vägen finns en affär och massa tonåringar står utanför. Då kommer jag på att jag glömt några böcker och därför hoppar jag ur bilen för att cykla hem igen. När jag cyklat en bit inser jag hur dumt det var att jag inte tog bilen jag satt i! Så jag vänder tillbaka mot bilen och helt plötsligt har jag en moppe och jag har hämtat boken redan och nu ska jag skynda mig till universitetet för annars kommer jag sent till tentan! Jag kör ut på stora vägen och helt plötsligt snöar det och jag halkar runt på vägen. Det kommer världens nedförsbacke och då är det massa människor som går omkring mitt på vägen! Jag försöker glida runt dem med min moppe i snömodden. Tillslut kommer jag i alla fall fram till universitetet då jag burit min moppe (som en cykel) sista biten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0