Nu är det helg!

Äntligen är tentan gjord, och som vanligt har jag ingen aning om vad jag kommer få för poäng. Efter drog vi ner på stan och åt lunch, och sen fortsatte vi med att dricka öl på Monks. Precis som det ska vara efter en tenta!
'
Idag ska jag iväg och köpa några små saker inför temafesten i kväll! Det kommer bli awsome! Ska se till att ta lite bilder. Temat är "Sinner saint", så det ska bli intressant att se hur folk klätt ut sig.
'
Dessutom, visst ser ni att min internetleverantör kommenterat mitt förra inlägg! Då känner jag mig inte alls förföljd.. Tänk att de faktiskt har någon som jobbar med att kolla vad folk skriver om dem på internet. hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0