Purskans immunförsvar. (det blir för övlig...

Purskans immunförsvar. (det blir för övligt ett inlägg via mobilen då blogg.se legat nere ett tag). Igår var jag duktig och åkte till uni 9 på morgonen och satt och pluggade. Dock kände jag allt eftersom hur jag fick mer och mer ont i halsen. Framåt eftermiddagen kände jag mig riktigt låg :( som tur var hade jag världens bästa pojkvän som kom förbi och hämtade mig när han slutade! Idag har jag inte gjort särskilt mycket. Hade som plan att sova så länge det bara gick i försök att kurera mig snabbt! Det kan ha fungerat för jag har inte alls lika ont i halsen idag, dock är jag snuvig. Just nu är jag på väg till uni för en föreläsning om lagrådet. Efter det ska jag och Anna och se KTHs kårspex, tillsammans med de andra ur underhållningsmästeriet.Sen beger vi oss i samlad trupp till operan för att se på schooltenderchallange där juristerna är i final! Kommer bli en superkväll :) så jag har ingen tid alls att vara sjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0