Spontanitet

Den här helgen har varit hur bra som helst! För det första bestämde sig världens bästa Klara Granström att ta en spontantripp ner hit till huvudstaden. Så hon, och Madde som hon reste med, fick följa med på fest hos Anna A i fredags. Hade en superkväll med hela vårat gäng (bra styrt med mat och fest Anna!) och sedan agerade bästaste älsklingen taxi så jag tog mig hem. Lördagen var en riktig slappardag. Jag var inte alls särskilt bakis, lite huvudvärk bara, och Gustav hade ont i huvudet, vilket resulterade i att vi båda slumrade i soffan större delen av dagen. Till lunch gräddade Gustav våfflor och kokade sylt (hur bra har jag det inte?) och sedan till middagen åkte vi till Wiklundhs för att fira svärföräldrarna som båda fyllt år. Där bjöds det på tacos och tårta följt av sällskapsspel fram till halv ett på natten.
Idag har jag åkt in till stan en sväng för att fika med Klara och Madde innan de flyger upp till Umeå igen. Tyvärr han vi inte ses så länge eftersom vi tappade en timme i natt och varken Klara eller Madde hade räknat med det i planeringen. Nu tänkte jag försöka måla mina naglar (det som är kvar av dem) och sen i kväll har jag träningsmatch på HIP mot Aspudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0