Supermåne

Var någon ute och såg supermånen igår? Helt sjukt vilket sken den gav ifrån sig!
I fredags vad söta Anna här och åt middag och såg på Så ska det låta och Skattkammarplaneten. Det var väldigt underhållande att ha en liten "tiger" här som studsade upp och ner i soffan och gömde sig bakom kuddar när det blev läskigt!
Igår var jag och Gustav ute och shoppade. Vi letade massa slalomgrejor inför resan. Gustav var färdigshoppad efter kanske 20 min men tyvärr var allt i min storlek slut. Så vi fick åka runt halva stan men ändå hittade vi ingenting (Gustav var måttligt less efteråt).
Vid ca 21 på kvällen ringde Gustavs bror och frågade om vi ville komma förbi och spela spel, så vi åkte dit och umgicks till runt midnatt. Passade på att se de nya kattungarna också :)
'
Idag skiner solen och jag funderar på att sätta mig på balkongen en stund med en kopp kaffe. Har några tvättmaskiner igång nere i källaren, men det är ett tag kvar innan det är lönt att gå ner och kolla till dem. Gustav är duktig och diskar upp sedan igår, så jag kanske ska baka någonting till eftermiddagskaffet för att kompensera? I kväll har jag återigen träningsmatch. Den här gången är det hemma på Helenelunds IP och jag hoppas på vinst. Det känns som det är vår tur nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0