Tårta, på en torsdag?

God morgon! Dags för en ny vecka, tentavecka. Det är bara att köra på helt enkelt! Och om jag ska vara ärlig känns det oförskämt bra, och det brukar inte vara ett gott tecken för mig. För då slappnar jag av och glömmer bort någon del eller kollar inte tillräckligt och missar ett helt kapitel eller liknande. Nä, så får det inte bli. Så därför ska jag till uni så fort det här inlägget är klart och så ska jag sitta där och göra massa massa massa gamla tentor, hela veckan! Så jag absolut omöjligt definitivt inte kan missa någonting. Så det så. (Mest pepptalk till mig själv så att jag faktiskt pluggar när jag är där!)
'
Från en sak till en annan. Klickade runt på nätet nu på morgonen och läste lite bloggar m.m, kom då in på den här sidan. Det är en tjej i Umeå som gör supersöta tårtor! Hon har börjat pyssla med det på egen hand för att hon tyckte att det var intressant och sedan eftersom skaffat sig mer och mer material för det. Jag blir så himla avundsjuk när jag läser sånt där för jag vill också.. Men jag inser att jag skulle inte ha tålamodet för att pyssla på det sättet. Jag skulle heller inte välja att lägga så mycket tid som det tar att fixa det, eller pengarna. Men man kan ju drömma i alla fall, och kolla in på den bloggen lite nu och då för att se hur det blir om man skulle ta sig tid för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0