Vision

Idag kostade jag på mig årets första glass, det blev såklart en "Strawberry White". Hade tänkt prova någon ny, men jag var inte den enda som åt glass idag så det fick bli en klassiker istället! Det kändes passande eftersom gångbanorna har börjat sopas och solen sken. Tyvärr blåste det liiite för mycket för att förtära glassen utomhus, men vi stod och solade i ett fönster istället.
Annars har jag inte så mycket roligt att berätta. Jag tog mig till universitetet för att plugga innan föreläsningen, och jag fick lite läsning gjort trots elefantsnytningarna från en tjej som lät alldeles för förkyld för att sitta i bibliotekets tysta läszon. Efter föreläsningen satt hon dessutom fortfarande kvar, och snöt sig fortfarande var fjärde minut. Helt otroligt. Kl. 17 var det impro-onsdag och sen var jag hemma lagom till Greys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0