En helg med föräldrarna

I torsdags kom mamma och pappa ner på besök! Första natten sov de här på soffan sedan hade de bokat hotell. Eftersom de inte var här så många dagar tog jag en helt pluggledig helg. Så nu har jag en del att läsa ikapp i veckan. Hursomhelst! Det här har vi gjort i helgen:
Fredag
Vi promenerade till Stinsen och mamma shoppade sommargardiner till mig, och pappa köpte benskydd. Himla tur man har som får bli bortskämd lite nu och då! Där träffade vi även mamma och pappas kompis Åsa och åt lunch med henne. Efter vi var hemma och hade satt upp gardinerna åkte de till hotellet och senare åkte även jag och Gustav in till stan för att äta middag ute tillsamman. Även ma&pas kompis Inger var med. Det var jättegott och hur mysigt som helst! De fortsatte vidare men jag och Gustav började åka hemåt.
Lördag
Lugn förmiddag och sen hade jag match kl.16. Vinst med 2-1 mot Essingen! Mamma och pappa kom såklart och kollade, och sedan åkte vi tillsammans hem till Gustavs föräldrar för att äta middag där. Riktigt rolig kväll!
Söndag
Idag har varit en otrolig slappardag. Först världens sovmorgon, och sedan en lur i soffan på det! Sen har jag faktiskt varit duktig och läst massa ur tråkboken också! Nu ska jag ta och diska undan middagen och sen gå ner på sportfältet för att kolla på Gustavs match. Hejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0