Fotboll

Nu är jag tillbaka igen! Jag känner att min liv är tillbaka och det kommer nog märkas lite på bloggen, dvs lite fler uppdateringar. Igår på dagen var jag himla slö, först sov jag ut och efter att ha ätit en sen frukost somnade jag i soffan igen. Gissar på att det var min kropp som försökte sig på lite återhämtning. Kl.16 hade vi samling inför match hemma mot Vasalund. Det blev vinst med 5-0 och jag fick göra ett mål! Dock kanske man ska tillägga att majoriteten av deras lag var födda -98, så jag kan inte påstå att det var en jämn match.
Idag har vi jobbat med ett grupparbete som ska in på onsdag, sen har jag haft träning. Nu borde jag gå och lägga mig, men jag har som inte riktigt hunnit varva ner. Det är nackdelen med sena träningar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0