Ny vecka, ny energi?

God kväll! Nu är det endast två veckor kvar av plugg, sen blir det "sommarlov". Vilket i min värld betyder sommarjobb. Men först måste jag plugga ikapp mig på den här kursen. På föreläsningen idag var det tydligen planerat att de skulle riva ventilationen i anslutning till salen utan att någon sagt till om det. Så vi lyssnade på ett buller i drygt en timme, sedan gav föreläsaren upp och vi får ta igen det i morgon istället. Sen på eftermiddagen var det dans på huset. Helt galet vad stel jag är! Kan knappt få upp benet i 90 grader, inte för att jag vet om jag någonsin har fått det (spädbarnsålder räknas inte!). Sen i kväll har jag haft träning och nu är jag hur trött som helst i kroppen. Har suttit och stretchat ett tag och nu är det verkligen dags för mig att krypa till kojs. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0