Power

Det här blir som sagt en hektisk vecka. Igår var jag på universitetet kl.9 och pluggade i biblioteket. Satt där till kl.16 då jag gick till juristernas hus. I brist på folk till dansgruppen hade jag tagit på mig att hålla i en timmes folkdansundervisning. Det var riktigt roligt att få dansa lite! Efter dansen hade vi ett snabbt möte i underhållningsmästeriet sen skyndade jag mig hem. Var hemma kl.19, då hade Gustav maten klar så det blev middag och kanske en 5 min vilopaus innan jag skulle iväg till träning. Träningen slutade 22 och jag slocknade snart efter det.
Idag var jag återigen på uni kl.9. Det är ju tentavecka så jag behöver massa plugg! Känner mig lite efter faktiskt.. Dock var jag tvungen att åka vid 15 för att hinna hem och laga middag och fixa för jag har match i kväll. Ute på Ekerö. Tyvärr är jag inte alls särskilt peppad, mest för att det har snöat idag och det är ruggigt, fuktigt och kallt ute. Hoppas att jag får börja spela och inte sitta och frysa på bänken.
I morgon tänkte jag fortsätta vara duktig och ta mig upp i tid. Det är något lättare nu för Gustav har kurs nu tre dagar, vilket betyder sovmorgon för honom, och någon att äta frukost med för mig!
Tror jag ska försöka mig på en powernap medan maten står i ugnen. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Jenny Sandberg

stressigt värre!

2011-05-03 @ 17:27:42
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0