Prove a point

I försök att bevisa en teori sitter jag nu i köket med Gustavs dator. Han tror nämligen inte att jag kan höra var i spelet han är när han spelar tv-spel. Jag å andra sidan påstår att jag visst hör melodin som spelas mellan matcherna och då vet om han är mitt i en match eller kan spara och gå där i från.
'
En annan sak jag har kommit och tänka på är att en av nackdelarna när man växer upp med en hund i familjen är att så fort mat ramlar ner på golvet i köket vet man att det där tar hunden. Så när jag lagar mat här i lägenheten händer det ofta att jag glömmer bort spill på golvet (för det försvinner ju av sig själv!), och när jag några dagar senare ser klegg-klumpen har den torkat in och är svår att få bort. Måste försöka bli av med ovanan att golvet städar sig själv från allt förutom dammråttor.
'
Jag kan nu berätta att jag vann och därför kan bege mig till vardagsrummet och min egen dator igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0