Stand up

Igår hade vi avslutning på impro-onsdagen och det bjöds på jordgubbstårta! Efter impron var vi några som bestämde oss för att åka till SysterOBror på KTH och se lite stand up. Det skulle vara Johan Glans, men när vi kom dit fick vi veta att det blivit inställt och istället hade gänget från The Voice (Martin Björk och Jakob Öqvist) ställt upp. De var bra och jag skrattade gott, men de är ingen Johan Glans. Tyvärr.
Klockan var närmare midnatt innan jag hade kommit hem och tagit mig i säng. Idag hade jag lovat Gustav att skjutsa honom till jobbet då han ska på firmafest på Grönan i kväll. Vilket betydde knappt 6 timmars sömn. Men eftersom jag inte gått och lagt mig igen när jag kom hem hoppas jag att det här kan bli dagen då jag vänder tillbaka dygnet! (Eller så kommer jag slockna runt kl 14).
'
För övrigt, ifall någon skulle känna för att spontant överraska mig såhär exakt 4 månader före min födelsedag tycker jag det vore trevligt med ett Spotify som inte innehåller reklam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0