Tentastress....

I förra inlägget skrev jag att jag skulle ta en powernap. Jag förstår inte hur folk gör det. Att gå och lägga sig och antingen vakna av sig själv efter 10-20 min, eller ställa väckaren. Själv måste jag ställa ett alarm, annars sover jag någon timme. Men i och med att jag ställer ett alarm blir jag så stressad eftersom jag måste hinna somna innan jag ska vakna igen, och då ligger jag bara och spänner mig. Nä, måste öva på det där.
I morgon är det tenta. Sista dagen med tentaplugg och jag känner mig stressad. Jag hoppas på att det kommer liknande frågor som jag redan gjort! Måste gå igenom minst 4 gamla tentor idag. Sen har jag träning ikväll och då får hjärnan vila det sista innan tentan!

Kommentarer
Postat av: Jenny Sandberg

låter som en klok plan att vila! inte plugga in i det sista!

2011-05-05 @ 15:26:01
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0