Var lugn, jag lever

Hej och hå, nu var det superlänge sedan jag var här. Ber om ursäkt för dålig uppdatering, men jag har verkligen inte haft tid! Jag har haft en otroligt stressig vecka, men nu är det över! Här kommer en sammanafattning av mitt liv den senaste tiden.
Förra fredagen - tenta, sen grillning hos Anna och efterfest på huset!
Lördag - åkte med laget och såg damallsvensk match mellan Djurgården och Hammarby. Efter det tog jag roslagsbanan ut till täby och såg andra halvleken av Emils match. Sen åkte vi hem till Gustavs föräldrar och åt middag där och såg på ännu mer fotboll (roma-milan). En riktig fotbollsdag!
Söndag - Pluggdag eftersom en ny kurs började och jag hade en resttenta kvar..
Måndag - Plugg hela dagen och fotbollsträning på kvällen
Tisdag - Plugg hela dagen!
Onsdag - Plugg, Impro-osndag och träning
Torsdag - Hela stressiga pluggveckan avslutades med en psykiskt jobbig dag. Först var det seminarie där du inte fick poäng ifall du inte sa någonting (försök att få en syl i vädret bland 39 andra jurister! Helt omöjligt). Efter lunchen hade jag Folkrättstentan, som var kvar efter resan till Alperna. Åh det var så jobbig tenta. Men nu är det över iaf!
Fredag (dvs igår!) - Jobbade i köket på förskolan på dagen. Sen på kvällen var jag och Gustav bjudna till Oscar för middag och spelkväll med Anna och Oscar. Hur roligt som helst! Tyvärr bor Oscar på helt fel sida stan så vi var väl inte hemma förrän efter 2 på natten.
Idag då. Tyvärr är inte vädret med oss, men jag och Gustav tänkte åka in och kolla på Quarnevalen. Sen ikväll är det Eurovision! Himla skönt med en slapparkväll efter en jobbig vecka!

Kommentarer
Postat av: Jenny Sandberg

jisses! helt sjukt vad du hunnit med mycket på en vecka. galet! haha, tur att det kanske trappar ned lite snart

2011-05-15 @ 12:02:17
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0