Vilken fredag!

Jobbet ringde på torsdag eftermiddag. Först såg jag bara att jag hade ett missat samtal när jag och Anna var ute på "juridiska äventyr". (Anna hade köpt morsdagspresent, och sedan gick vi och köpte yoghurtglass i Gallerian och på väg till Kungsträdgården för att hitta en plats att sitta i solen passerade vi JO). Senare på dagen ringde i alla fall jobbet igen och jag tackade jag till att jobba på fredagen.
Jag började dagen med att sova ut ordentligt, eftersom jag inte började förrän kl.9 sov jag fram till 30 minuter innan. Efter att jag jobbat en heldag fram till 16 och tagit mig hem såg jag att Gustav låg och slumrade i soffan. Själv var jag rätt trött så jag tänkte att jag kan också lägga mig här ett litet tag, för sen måste vi iväg och handla (vi har absolut ingenting i kylskåpet förutom konserver). Så jag la mig i soffan strax efter 16 men helt plötsligt var klockan 18.30! Jag var trött, och Gustav var hungrig. Detta resulterade inte i att vi skyndade oss till IcaMaxi, nä, vi ringde närmsta pizzeria och begärde hemkörning. Mycket bra val!
Nu är det lördag och jag har sovit runt 8 timmar i natt (bortsett från de två igår på dagen), så jag borde kunna hålla mig vaken hela dagen! Sen får vi se vad vädret tillåter en att hitta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0