Äntligen ensamhet

Jag har haft så mycket för mig de senaste veckorna att när jag insåg att jag endast har en kväll planerad den här helgen ville jag hoppa av lycka. Nog för att allt jag gjort innan varit superroligt men man måste vila upp sig emellanåt. Planen var därför att ha en mysig filmkväll hemma med Gustav, men för någon dag sen berättade han att han skulle ut med jobbet idag. Roligt för honom, och faktiskt otroligt härligt för mig. Det var så himla länge sedan jag var helt ensam att jag verkligen njuter av den här kvällen! Jag har hunnit vara med mig själv, köpte sushi till middag och sett film. Nu tänker jag byta till vintertäcket och gå och lägga mig. De senaste två dagarna har det blivit riktigt kallt, så då Gustav inte kommit hem än och kan gå och lägga sig innan mig och värma upp min sida av sängen, så blir det till att byta till ett varmare täcke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0