JD Bankett

Planen var att det här skulle bli en lugn vecka och att jag skulle börja med mitt PM i god tid. Sen fick jag veta i onsdags att tack vare Frida och Anna fick jag och Anna biljetter till JD banketten igår! Det var trerätters middag plus vin på Nalen inne i stan. Helt underbart! Och innan på dagen var det själva JD mässan i frescatihallen där vi hade gått runt och pratat med olika byråer m.m. När jag kom hem vid 1 i natt kände jag verkligen att jag hade gått och lett hela dagen igår! Dels för att man vill vara trevlig, dels för att alla andra är så trevlig mot en och dels för att det var så himla roligt!
Ikväll blir det Skattesittning på huset. Jag och Anna ska underhålla för de som läser skatterätt just nu. Det kommer bli superkul!
Nu ska jag ta och diska undan min lunch, och kanske göra något annat vettigt också, vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0