Mitt i veckan

Igår var en riktig skitdag. Jag glömde ombyte till dansen, jag fastnade med mitt pm, jag fick lätt huvudvärk av att regnet vräkte ner. Som tur var avslutades dagen bra med massage framför Desperade Housewifes.
Idag har dagen varit bättre. Jag har fått en del skrivet på pmet och hittat en massa källor, dock genom att åka runt inne i stan. Sen frågade Gustav om jag ville följa med och klättra då jag inte hade fotbollsträning idag och eftersom det bara var vi två åkte vi till Solna. Det är verkligen himla aroligt att klättra! Trots att jag har superont i mina armar nu. Jag har faktiskt ont i hela kroppen!
Nu ska jag duka så vi får i oss någon middag också!

Kommentarer
Postat av: Malin

Lisa visste du att det är 2011 och inte 2010? visste du att vi är 22 och inte 23? Det är sånt som är svårt att komma ihåg, ville bara säga det. Kram

2011-10-19 @ 19:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0