Salt, pepper and cumin

Dagen startade med att jag och Gustav hämtade upp Anna och så åkte ut till Såstaholm för att äta brunch! Mamma och pappa hade gett det som förslag för 1,5 år sedan då de bodde där medan de hjälpte mig och Gustav renovera lägenheten. Det var verkligen supermysigt där ute, och huuur mycket mat som helst! Jag trot jag åt lite av allt: ägg och bacon, bröd, pålägg, frukt, ost och kex, hemgjord nyponsoppa, plättar, juice, kaffe och så är det säkert något jag glömt. Gott var det i alla fall!
Efter att vi skjutsat hem Anna har vi städat lägenheten och sen har jag bakat små muffins. De är verkligen bara en mumsbit stora, men jag tycker det är helt perfekt. Sen har kvällen spenderats i soffan med lite mango att mumsa på. Sen får det bli en tidig kväll så jag är pigg inför nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0