Uppdate

För stunden sitter jag med nymålade naglar. Jag ska inte göra misstaget jag alltid gör - att börja göra andra saker för snabbt inpå. Därför tänkte jag att då kan jag sitta här vid datorn i lugn och ro och uppdatera er som läser på vad som händer i mitt liv.
'
Jag börjar med förra helgen.
På lördagskvällen bytte jag till mig att jobba den festen på huset (istället för nästa helg). Då man är fadder ska man vid ett tillfälle (oftast fest/sittning) hjälpa till med vad som än kan behövas. Det var en himla lugn fest att jobba på eftersom jag jobbade mellan 16-22 och det var runt 23 det drog igång ordentligt. Jag stannade kvar till 1 ungefär, men valde att köra nyktert. Det var länge sedan jag hade en helt vit helg. (Det betyder inte att jag varit dyngrak i månader utan mer att de senaste helgerna har alkohol i någon form och mängd konsumerats). Det var i alla fall skönt att vakna upp på söndagen och känna sig utsövd. Då åkte jag och Gustav och kollade på Emils sista match, sen blev vi bjudna (läs: Gustav bjöd in oss själva) på middag hos hans familj.
'
Sen har veckan flutit på som vanligt. I måndags var jag och Gustav och klättrade. Det är verkligen himla roligt! Sen tränar jag muskler som jag aldrig haft förut, vilket alltid är bra! :D
(bild från Anna)
På tisdagen var det dans på huset - House. Hon som höll i det körde mycket mage! Så jag kände av det rätt bra dagen efter.
Annars har det i stort sett varit vanliga vardagar. Jag åker till universitetet och pluggar och Gustav åker till jobbet. Dock har det varit många sena kvällar, men så blir det när man har mycket roligt på gång!
'
Juste, en annan sak jag kan berätta:
Jag har lämnat blod på riktigt för första gången! Så nu har jag koll på vilken arm jag borde bli stucken i, att jag borde ligga med fötterna högt och vilken blodgrupp jag har. Sånt är alltid bra att veta!
Ikväll ska jag och Gustav på fest hos Anna. (därav nagellacket). Det kommer bli kul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0