Bakdag

Just nu tar jag en paus i bakningen och stoppar i mig lite lunch. Men då jag bakat sen kl.8 i morse har jag hunnit slicka några skålar, så jag är inte speciellt hungrig. Min paus här får inte bli för lång för jag har massa grejor jag måste hinna med!
Det är nämligen så att mamma, pappa och Kajsa kommer ikväll. Tills dess vill jag att lägenheten ska vara städad och trevlig att vara i. Dessutom ska jag bjuda dem plus Wiklundhs på födelsedagsmiddag i morgon kväll. Då är det skönt att ha förberett så mycket som möjligt så jag slipper stå i köket den enda hela dagen jag har med familjen. Därför bakar jag tårtor nu. Och lite till.
Oj vad jag ska äta gott sen. Massa sötsaker kommer min lördag bestå av! Men den här veckan har jag tränat riktigt hårt så jag har rätt att äta lite onyttigt! (Sen är det ju min födelsedag på måndag också). Det var himla länge sedan jag hade sådan träningsvärk som jag har i min mage nu. Så här har min vecka sett ut:
Må - klättra
Ti - dansa house
Ons - fotbollsträning med riktigt mkt fys
To - fotbollsträning
Fre - baka och slicka skålar :D
Men kul är det! Nästa vecka ser väl ut ungefär likadan.
'
Nä, nu är min lilla paus slut. Ska in i köket igen och nu blir det till att diska undan ALLT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0