Glömska

Shit, jag har så fullt upp att jag helt glömmer bort min blogg! Min vardag är fullspäckad med aktiviteter från morgon till sen kväll, så när jag får två sekunder över spenderar jag dem i soffan med Gustav, inte framför datorn. Den här veckan har jag klättrat, tränat, pluggat, lämnat blod (!), teaterimproviserat och shoppat.
I fredags var det förfest/födelsedagsfest hos Malin, sen utgång på White room med alla jurister. På lördagen hade jag bortamatch och sen blev det en myskväll hemma i soffan.
Idag har det varit en riktig disnay-dag. Jag började med att göra rönnbärsgelé, sen såg jag och Gustav på Peter Pan. Dock somnade vi båda efter halva filmen, och jag kom lite sent till min samling till match. Men det gick bra ändå som tur var. Matchen idag (japp, dubbla matcher den här helgen) gick riktigt bra. Det är himla kul att spela när allting funkar! Nu har jag precis ätit middag och jag och Gustav sittar och ser på Ringaren i Notre Dame. Mys!
Ska försöka vara lite mer effektiv här på bloggen nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0