God morgon

Nu sitter jag på bussen till universitetet. Det känns riktigt bra att börja pluggdagen kl8 istället för nån gång mellan 9-10. Man får ju sluta tidigare då! Inte för att det är samma sak som att åka hem dock.. Den här veckan är ganska hektisk. Det är mycket som ska fixas innan Proppen på lördag. Men kul är det! Igår tog jag ledigt större delen av dagen för att åka ut till Arlanda och äta lunch med Jenny. Hon hade precis kommit hem från sin Afrika-resa, så jag fick höra hur hon haft det och se massa bilder. Helt fantastisk upplevelse verkar det som om haft! Att jobba med djuren, så nära inpå allting.. Nä jag ska fortsätta med min vardag här. Det betyder spotify och wordfeud på bussen, sen kaffe när jag är framme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0