Kalas

I fredags kom mamma, pappa och Kajsa hit. Då firade vi Kajsas födelsedag i efterskott genom att ta med henne och se Spamalot! Den föreställningen var hur bra som helst!
Lördagen blev en fixar-dag. Vi började förmiddagen med en frukost på balkongen och presentöppning för min del, sen körde vi igång. Trots att jag gjort mycket under fredagen tar det tid att fixa det sista. Gustav hämtade ett bort på sportfältet, jag strök dukar, mamma och pappa hjälpte till i köket m.m. Kl.17 kom Wiklundhs och då blev det bubbel, middag, presentöppning och massa sötsaker! När alla mådde illa spelade vi Cranium, och tryckte lite till godis. Jag hade i alla fall en riktigt bra kväll och jag fick massa saker jag önskade mig! Muffinsformar, Mine-skål, två klockor, blommor, fingervantar man kan använda på iPhone, sportetui iPhone, hörlurar, tårtspade, kniv, durkslag, whiskey, skärpstål(knivvässare), cykelpump och säkert nått mer jag glömt att räkna upp. Massa bra saker iaf! Tack alla!
'
Nu ska jag försöka skriva ett rättsfallskoncentrat samtidigt som Kajsa och Gustav ser på The Big Bang Theory inne i rummet. Är det svårt att förstå om jag tappar fokus?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0