Hemma-dag

Idag har Gustav tagit ledigt för att göra massa ärenden. I morse (bank-tid) vad han på banken. Nu är han hemma och äter lunch och snart ska vi in till stan. Jag hänger på och får på så sätt skjuts in till universitetet. Har inte haft några föreläsningar/seminarier idag så jag har kunnat plugga hemma.
Ikväll ska vi repa inför C2-sittningen imorgon. Ska bli så himla kul att gå på en sittning och bara kunna va! Förra terminen var kaos iom att jag skrivit tentan på dagen, sen gick jag och Anna direkt till huset för att börja förbereda. Under själva sittningen toastade vi och underhöll. Förstå all stress som släppte när klockan var 22.30. Ska bli kul att se festen från en annan vinkel den här terminen!
Nä nu måste jag äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0