Man kanske skulle ta tag i det här igen?

De senaste månaderna har varit kaos.. positivt och negativt kaos. Det har gjort att jag helt enkelt inte orkat blogga. Jag väljer att skriva här för min egen skull, ett sätt att hitta positiva saker som hänt den senaste tiden och belysa det lite extra. Men då energin inte finns blir det inte kul att leta positiva saker.. Det är inte så att jag gått in i väggen eller nått, bara haft lite tid. Och tiden har prioriterats på annat än bloggen.
Men nu kanske det är dags att börja igen, eller vad säger ni? Nån dag då jag har lite mer tid ska jag ta och byta utseende.. det är faktiskt vår nu. Sen kanske det blir lite fler inlägg. Förvänta er inte en massa på raken nu, för imorgon åker jag till Lund på bal!

Kommentarer
Postat av: Madde

jag gillar't!

2012-04-19 @ 13:39:22
URL: http://ylen.blogg.se/
Postat av: B

Fortsätt! Jag vill läsa vad som händer och sker i ditt liv! Boman, hur har det gått med badrummet? När kommer du hem i sommar? :) KRAMAR

2012-04-24 @ 08:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0