Nya tag

Ny termin från och med idag. Det började med introföreläsning kl.8 i morse! Efter det var det kö i hela juristernas bokhandel, så jag gav upp och insåg att jag kommer få köpa boken jag skulle ha en annan dag.
I söndags var jag och Gustav på middag hos Malin och David, med bil tar det ca en halvtimme dit - hur bra som helst ju! Planen var att inte stanna så sent, men vips var klockan nästan 23.30 innan vi åkte där i från. Så kan det gå när man har roligt :)
Så bums i säng nu för att försöka ta igen förlorad sömn. Självklart är det föreläsning kl.8 imorgon igen..

Kommentarer
Postat av: Madde

Bloggtorka? Inte okej... :)

2012-02-16 @ 20:27:33
URL: http://ylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0