Vilodag?

Åh härliga slappardag! Eller i alla fall nu på förmiddagen, sen ska det tvättas, städas och fixas. Nu är jag less på tomtarna och det mysigt röda. Om snön ändå inte tänkt komma får jag väl börja göra det vårfint redan nu! Eller.. ja först i eftermiddag.
Igår var det tenta, och den kändes alldeles för bra för att ha gått bra. Så vi får väl se om tre veckor när resultatet kommer. Efter åkte jag in till stan, mötte upp Amanda och så promenerade vi runt lite. En halvtimma senare var Anna klar så då möttes vi tre och Jacob upp på Jensens på sergelgatan. Tanken var att vi skulle äta något mer lunchliknande, men då vi gick därifrån kl.18 kände jag inte riktigt att jag ville äta middag. Det är skönt att hitta på något efter tentan även om man är helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0